Bumerang - Yazarkafe

7 Kasım 2016 Pazartesi

CRAFFLE YAPTIK...

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم 
                      Bismillahirrahmanirrahim......

Bu craff'le de neymiş dediğinizi duyar gibiyim. Çünkü ilk duyduğum da bende öyle demiştim.


Bu bildiğimiz krebin kakaolusu ve oldukça kolay. 
Krepten tatlı tuzlu oldukça çeşitli tarifler yapılıyor hatta pasta pandispanyası bile oluyor craff da pandispanya olmak için oldukça uygun. Genel de craff tariflerin de meyve olarak muz tercih edilmiş ama ben yeni aldığım yazın bile bu kadar lezzetlisine yemediğim çileklerden kullandım. Benim gibi hafta sonu ne yapsak düşümcesindeyseniz, oğluşum gibi krep sever bir çocuğa sahipseniz mutlaka yapın derim.
MALZEMELER
  • 1 su bardağı un
  • 200 ml kakaolu süt
  • 2 adet yumurta
  • Nutella
  • Çilek / Muz
  • Çok az sıvı yağ / tereyağ




YAPILIŞI 



2 yumurtayı, 200 ml kakaolu süt ve bir su bardağı unu, geniş bir karıştırma kabı içerisine elle yada mikserler karıştırıyoruz.



Craffle hamurunuzu tavamıza çok az tere yağ yada sıvı yağı kızdırıp döküyoruz. Tarifteki malzemelerden dört adet yuvarlak Craffle çıkıyor , ben daha sonra göresel açıdan daha güzel olduğunu düşündüğüm için kalpli kalıpla kestim.

Sırasıyla pişirdiğimiz Crafflemizi arasına nutellamızı sürüp meyvemlerimizi diziyoruz.
Crafflerimiz servise hazır.... Afiyet şifa olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder